Váš košík
Vo vašom košíku nie sú žiadne ďalšie položky
Mám tam klasiku M 50 sanie a zvody, inak séria M52b20. Zákazník sa sťažoval, že auto úplne stratilo spodok.RJ -(riadiaca jednotka , v tomto prípade MS 41.0) bola v sériovom stave, iba posunutý obmedzovač.
Čítať viac
Na aute máme ostré vačky, iné výfukové a sacie potrubie, inú škrtiacu klapku - už chýba iba posledný bod. Riadiaca jednotka v motoroch M52 ponúka relatívne široké možnosti nastavenia a okrem extrémnych aplikácií nie je dôvod na jej výmenu.
Čítať viac
Pravdepodobne najdrahší ale takisto aj najefektívnejší upgrade na asi každý atmosféricky plnený motor. V čom spočíva výhoda ostrých vačiek a aké sú alternatívy pre motory M50, M52 alebo M54?
Čítať viac
Za predchádzajúce diely sme zvýšili výkon, zlepšili akceleráciu, teraz ideme motoru uľaviť a zvýšiť pôžitok z jazdy. Za pomoci väčšej škrtiacej klapky popri jemnom náraste výkonu pribudne aj lepšia odozva na plynový pedál.
Čítať viac
V minulom diely sme posunuli výkon do vyšších otáčok, ale stratili krútiaci moment v stredných otáčkach. Teraz to ideme napraviť - a pridáme ďalší výkon v celom spektre !
Čítať viac
Ideme rozobrať prvú úpravu známu takmer každému, kto sa aspoň trošku zaoberal týmito motormi. Inak povedané ideme posúvať výkon do vyšších otáčok (zbohom dízlových 5300rpm)
Čítať viac
Viac ako 50 koní bez otvárania vnútra motora či turba? Čo to obnáša a prípadne ako dlho to vydrzí (skúste si tipnúť odkiaľ to viem :) )
Čítať viac
Vôla v riadení je veľmi nepríjemná záležitosť, ktorá sa u starších vozidiel vyskytuje relatívne bežne. Mnoho majiteľov BMW E36 a E46 ju veľmi dobre pozná.
Čítať viac
Reálne obrázky BC Racingu po takmer 3 rokoch :)
Čítať viac